Gæster

Overnatning og lån af både

Gæster fra andre roklubber er velkomne til at leje både og overnatte i Skanderborg Roklub.

Skanderborg Roklub råder over:

• 6 stk 4-åres inriggere
  • 9 stk 2-åres inrigger
  • 2 stk 2'er coastal
  • 2 stk 2'er gig
  • Samt en håndfuld scullerbåde

Vores klubhus har en stor stue med siddeplads til 50, et godt køkken med al nødvendig service samt omklædnings- og badefaciliteter.

Der er ikke seperate soverum eller madrasser, så overnatning kan ske på luftmadrasser i stuen eller omklædningsrummene. Er man flere end 20 personer, så anbefaler vi, at man medbringer telte, som kan slås op på vores græsplæne.

Hvis I holder med en trailer og læsser både af eller på, så vis hensyn og sørg for at der er plads til, at biler kan passere uden om.

På kortet med vores rofarvand er indlagt diverse markeringer af sten, pæle og lignende.

OBS: Hvis der roes gennem Tåning Å skal følgende regler følges:

• Området ved Fuldbro Mølle er ifølge regulativet kun beregnet til overbæring. Vi må altså ikke tage ophold der – f. eks. til frokost.
  • Toiletterne skal benyttes, hvis man træder af på naturens vegne

Priser:

• Både: 50 kr pr sæde pr dag
  • Overnatning: 50 kr pr person per nat

Du kan kontrollere status på de forskellige datoer i vores kalender, inden du udfylder nedenstående formular for reservation: